Συχνές Ερωτήσεις

Έχετε ένα γενικό ερώτημα σχετικά με την υπηρεσία Clever Point;

 

Πώς θα βρω το κοντινότερο Clever Point;
Αναζητήστε το Clever Point που σας εξυπηρετεί εδώ. Επίσης, η ίδια δυνατότητα αναζήτησης μέσω χάρτη παρέχεται και κατά την διαδικασία επιλογής τρόπου αποστολής με Clever Point μέσα από το αγαπημένο σας e-shop.

 

Τι ωράριο λειτουργίας έχει το Clever Point τις επιλογής μου;
Κατά την διάρκεια αναζήτησης του Clever Point στο χάρτη έχετε την δυνατότητα να "πατήσετε" (click) επάνω σε ένα Clever Point ή να το επιλέξετε από την παρεχόμενη λίστα. Αμέσως θα εμφανιστεί παράθυρο με τις βασικότερες πληροφορίες που σας ενδιαφέρουν όπως ονομασία, διεύθυνση και αναλυτικά οι ημέρες/ώρες εργασίας του συγκεκριμένου Clever Point.

 

Ένα e-shop δεν μου δίνει επιλογή παράδοσης μέσα από Clever Point. Τι μπορώ να κάνω;
Υπάρχει η πιθανότητα τα αντικείμενα που έχετε επιλέξει (μεγάλο βάρος/όγκος) ή η τοποθεσία παράδοσης να μην εξυπηρετούνται από το δίκτυο Clever Point οπότε σε αυτήν την περίπτωση δεν σας δίνεται αυτή η δυνατότητα. Στην περίπτωση που το e-shop δεν είναι συνδεδεμένο με την υπηρεσία Clever Point, επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να έρθουμε σε επαφή με τους υπεύθυνους του e-shop για να τους ενημερώσουμε για την υπηρεσία Clever Point καθώς και για την ανάγκη σας.

 

On line αγορές;

 

Πότε θα φτάσει το δέμα μου στο Clever Point που έχω επιλέξει;
Από τη στιγμή που η αποστολή παραληφθεί από τον συνεργαζόμενο μεταφορέα, το δέμα σας θα φτάσει στον προορισμό του το πολύ την επόμενη μέρα αν πρόκειται για παράδοση στην ίδια πόλη και σε 2-3 εργάσιμες αν πρόκειται για παραδόσεις στην επαρχία. Ιδιαίτερα για παραδόσεις στην ίδια πόλη, υπάρχει η πιθανότητα το δέμα σας να φτάσει στο επιλεγμένο Clever Point ακόμη και την ίδια μέρα. Σε κάθε περίπτωση και όταν το δέμα φτάσει στο Clever Point της επιλογής σας θα ενημερωθείτε με SMS ή/και e-mail που θα σας ενημερώνει για την άφιξη του δέματος καθώς και θα αναφέρονται οδηγίες για την διαδικασία παραλαβής. Επίσης, μπορείτε ανα πάσα στιγμή να δείτε σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη της αποστολής σας εδώ απλά πληκτρολογώντας τον αριθμό της αποστολής.

 

Πώς μπορώ να παραλάβω ένα δέμα από κατάστημα Clever Point;
Την στιγμή που το δέμα θα φτάσει στο Clever Point της επιλογής σας θα ενημερωθείτε με SMS ή/και e-mail που θα σας ενημερώνει για την άφιξη του δέματος καθώς και θα αναφέρονται οδηγίες για την διαδικασία παραλαβής. Σε γενικές γραμμές η διαδικασία παραλαβής απαιτεί να έχετε μαζί σας τον κωδικό μιας χρήσης που θα σας αποσταλεί με το SMS/e-mail καθώς και την αστυνομική σας ταυτότητα ή οποιοδήποτε άλλο έγγραφο πιστοποίησης. Κατά την διαδικασία παραλαβής και στην περίπτωση που υπάρχει είτε κόστος μεταφορικών είτε ποσό αντικαταβολής θα σας ζητηθεί να καταβάλετε το αντίστοιχο ποσό. Στην περίπτωση καταβολής χρημάτων βεβαιωθείτε οτι παραλάβατε τα αντίστοιχα παραστατικά μαζί με το δέμα σας.

 

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Αν το προϊόν το έχετε παραλάβει μέσω του δικτύου Clever Point, τότε μπορείτε να το επιστρέψετε σε οποιοδήποτε Clever Point της επιλογής σας αρκεί να έχετε μαζί σας τον αρχικό αριθμό της αποστολής. Προσοχή όμως σε όρους και προϋποθέσεις που μπορεί να ισχύουν από το e-shop από το οποίο κάνατε αρχικά την παραγγελία σας. Π.χ. αν η πολιτική επιστροφών του e-shop αναφέρει οτι επιτρέπονται επιστροφές εντός 10 ημερών, θα πρέπει να τηρηθεί το εν λόγω χρονικό διάστημα για να γίνει δεκτή η επιστροφή από το Clever Point.

 

Πώς θα πρέπει να συσκευάσετε ένα δέμα;

Οδηγίες συσκευασίας

Μπορώ να προμηθευτώ υλικά συσκευασίας από ένα κατάστημα Clever Point;

 

Θέλετε να υποβάλλετε αξίωση για ένα χαμένο ή κατεστραμμένο δέμα;

Τι ασφαλιστική κάλυψη υπάρχει για το δέμα μου;

 

Νομίζω ότι το δέμα μου έχει χαθεί τι πρέπει να κάνω;

 

Δέμα που παρέλαβα είναι κατεστραμμένο τι πρέπει να κάνω;

 

Ποιος μπορεί να κάνει αίτηση αποζημίωσης;

 

Στέλνοντας ένα δέμα;

Ποια είναι κατάλληλη συσκευασία για ένα δέμα;

 

Ποιο είναι το μέγιστο βάρος και μέγεθος για δέμα που μπορώ να στείλω;

 

Έχω ένα δέμα με ακανόνιστες διαστάσεις μπορώ να το στείλω;

 

Ποια είναι τα απαγορευμένα είδη προς μεταφορά;

 

Τι συμβαίνει αν κανείς δεν είναι στο σπίτι, όταν το δέμα μου παραδοθεί;

 

Πού μπορώ να στείλω δέμα;

 

Μπορώ να προγραμματίσω παραλαβή από τον χώρο μου με Clever Point;

 

Αν επιλέξω την υπηρεσία υπογραφή πώς μπορώ να αποκτήσω ένα αντίγραφο της υπογραφής;

 

Πώς θα ξέρω πότε φτάνει το δέμα μου;

 

Πού είναι το δέμα μου;

Πόσο καιρό θα πάρει για το δέμα μου να παραδοθεί;
 

Πώς μπορώ να παρακολουθώ το δέμα μου;
 

Δεν υπήρξαν ενημερώσεις παρακολούθησης σε δέμα μου για λίγο.
 

Έχω χάσει τον αριθμό παραγγελίας.